Phuket, Koh Phi Phi – Tayland

Koh Phi Phi

Puket kocaman bir yer, burada kalacak yer için nokta atışı yapmak gerekiyor, biz biraz tecrübesizlikten ve vakitsizlikten en popüler ve kalabalık yer olan Patong’da yer ayırttık, malum ailemiz yanımızda olucaktı açıkta kalmak istemedik. Tsunamiden sonra herşey zarar görmüş, baştan yapılmış yerler buralar, taş taş üstünde kalmamış. Biz gittiğimizde hala yol çalışmaları vardı.

çılgın gece hayatı, patong plajı

Patong alış veriş merkezleri, scuba okulları, gece klüpleri ve her çeşit restaurantı bulabileceğiniz bir yer.  Geceleri epey gürültülü kulak tıkacı şart. Bir de burda şansıma ateşledim klimalı yerde kalmaya alışık olmayan bünye aileyle kalınan görece lüks otellerde telef oldu! Patong kafa dinleme yeri asla değil, biz de buradan 3 saatlik tekne yolculuğuyla koh phi phi ye geçtik.

Koh Phi Phi liman çıkışı

Koh Phi Phi müslüman nüfusun çok yoğun olduğu bir ada, camiye giden yol hemen dikkat çekiyor, cami bizim otele komşu çıktı 🙂

Koh Phi Phi liman çıkışı kaosu

Ünlü the beach filminden sonra patlayan bu ada, filmin çekildiği Maya Bay’e çok yakın. Buralar da pek kafa dinleme yeri değil açıkçası 15 sene geç kaldık sanırım 😉 Koh phi phi ye gittiğimizde şansımıza çin yeni yılı tatiline denk geldik, bir an Tayland`da olduğumuzu unuttum 😀

Koh Phi Phi

Koh phi phi’de (bu arada “koh” ada demek) eşyalarımızı otele yerleştirip sahile heyecanla indik, biz de o mavi sulardan nasibinizi almak istiyoruz amma bir bakıyoruz sular çekilmiş!

çekilen suların peşinden

Koh phi phi`de günlük mavi tur rotası

Ertesi günü adanın çevresini turlayacağımız tekneye bindik, çeşitli plajlarda durduk gerçekten harikaydı.

Son durak The beach filminin çekildiği Maya Bay,

Maya Bay

Evet çok güzelmiş ama bir bakıyoruz sular yine çekiyor yavastan!

çekilen suların ardından çıkan çivi gibi taşlar ve okyanus dokusu

Su olmayınca biz de ormanın içinde turluyoruz napalım.

Biz tekneye dönerken iyice çekilen sular yüzmemize engel oluyor ve ayaklarımızı hırpalayan bir yürüyüş yapıyoruz.

şeytan azapta

Gezimizin diğer büyük olayı rakı balık ve beyaz peynir!

Türkiye`den gelen yolluklar rakı ve beyaz peynire arkadas baliklar

Çantamızda gezinen yolluklarımızı da tükettikten sonra Bangkok’a dönüyoruz, ailemizi hüzünle uğurladıktan sonra istikamet Chiang Mai…

About 1a1e

a female homo sapien, named after a flower, resident of planet Earth.
Bu yazı Phuket KohPhiPhi içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.